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Baustein IM2: Delivering Customer Value - Detailansicht

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Grunddaten
Veranstaltungsart Seminar Langtext
Veranstaltungsnummer 5078 Kurztext
Semester SoSe 2024 SWS
Erwartete Teilnehmer/-innen Max. Teilnehmer/-innen
Rhythmus Jedes Semester Studienjahr
Hyperlink  
Sprache Englisch


Zugeordnete Person
Zugeordnete Person Zuständigkeit
Twomey, Jon verantwortlich
Laut SPO für
Abschluss Studiengang Semester Kategorie ECTS
Master mit vorausg. Absch International Business Management & Sustainability - Wahlpflichtfach
Zuordnung zu Einrichtungen
International Marketing & Communications
Inhalt
Inhalt - Develop and manage a brand and product portfolio in the context of the organisation's marketing strategies and objectives
- Develop and implement an effective and efficient channel management strategy reflecting the needs of stakeholders
- Develop an effective and innovative communications strategy and plan that clearly delivers the organisation's proposition to the market, through effective segmentation and targeting of internal and external markets
- Utilise an innovative and effective integrated marketing mix to reinforce the organisation's brand values, overall marketing proposition and competitive advantage
- Determine customer requirements for product and service delivery to ensure the marketing proposition is customer-focused, efficient and effective

Strukturbaum
Keine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden. Veranstaltung ist aus dem Semester SoSe 2024 , Aktuelles Semester: SoSe 2024